Novi Sad
02.09.2014.
07:09 > 07:19
Poslednjih nekoliko godina Katolička porta postala je stecište mladih koji se sastaju na platou oko fontane u večernjim satima, što smeta stanarima.
  • Aleksandar

    08.09.2014 15:25
    Nema šanse i tačka.
    Ubacite 3 plastična WC-a kao ona na Egzitu i rečićete problem oni imaju plavu hemikaliju koja sprečava širenje mirisa.vaš komentar gore me je u startu iznerviraojer je apsolutna neistina da se mladi u porti okupljaju od pre par godina, tu ste omašili debelo i mislim da je to namerno uradjeno u propagandne svrhe.O špricevima neću ni da komentarišem, treba da vas je sramota zbog takvih neistina.Kult okupljanja u porti se ne moze sprečiti iz prostog razloga što traje već decenijama.Na kraju krajeva cela je pokrivena kamerama i deca su vam tu sigurnija nego bilo gde u parku ili nekom drugom delu grada, a u slučaju incidenata policija lako moze da interveniše opkoljavanjem i racijom sa bilo koje od tri moguće strane.Takodje lično poznajem stanara koji zivi tu i ništa mu ne smeta.Prilaz Lazi Telečkom komercijalnoj Meki i Medini je mnogo lakši kroz portu, a komercijalisti i sa lokalima direktno u porti treba da se pomire sa činjenicom da će omladina tu ostati zauvek i da kad već obrću ogromne sume novca i plaćaju čuvare koji sede u lokalima celu noć čuvajući ih od ne znaju ni oni čega kad je tu 00-24 sve puno živih svedoka.Ljudi, molim vas da mislite i na sirotinju i to mahom obrazovanu koja puni dzepove trafikama koje plaćaju porez gradu.To je mesto gde se deca uče socijalnoj komunikaciji, mesto gde se parovi zaljubljuju, mesto gde se stvaraju prijateljstva za ceo zivot,mesto gde stranci zastaju i naprave osmeh, mesto gde se studenti odmaraju za male pare, tako da je bolje da grad zaštiti nas od ovih smešnih zahteva i kult porte u suprotnom će biti ,,Omladina ante portas!!!,, kao prirodna spontana reakcija na ono što umišljena gospoda naziva redom i mirom, a što mi mladi nazivamo laznim moralom.Mi smo vaša deca, drugu nemate.
  • celavi

    04.09.2014 01:25
    sirotinja
    jeste problem sto mladi sede besposleni, verovatno ste i vi besposleni cim se bavite njihovom besposlicom. nebrojeno puta sam prisustvovao konfliktima koji su nastali kada dodje pijana gorila iz LT pa pocne da maltretira ljude u porti koji samo piju svoje pivo. kako ne razumete da nemaju svi para da sede po lokalima koji za razvodnjeno toceno pivo uzmu para kao za dvolitru piva u radnji. cista ekonomicnost u kriznim vremenima. a to za buku niste bas u pravu. skoro svako vece dodju 2 policajca i naprave fajront oko 3h, kada je i u lokalima fajront vikendom. oteraju ljude na trg ili u dunavski ali vecina se pokupi i ode kuci. inace stanari u okolnim zgradama cesto imaju potrebu da ljude u porti gadjaju jajima. to verovatno niste znali. sto se tice pisanja, gradski javni wc radi do 22h tako da je dalja rasprava o tome suvisna. smeca ima ali ima ga i da preliva iz kanti. ljudi bi bacili da imaju gde. ni na mileticu ga ne bude nista manje, samo je trg veci pa se ne konta toliko. za 8 godina koliko zivim u ovom gradu i isto toliko koliko povremeno svracam u portu, slobodno mogu da kazem da je situacija takva da su ljudi primorani zbog nemastine da sede na ulici i piju pivo iz plastike. da nisu, verujte da bi posecivali raznorazne svirke i koncerte i ne bi sedeli u centru i otpadali. isto kao sto oni vama smetaju tako i vi njima smetate, sustina problema i jednih i drugih je to sto se nema posla pa se nema ni para da se priusti bolji zivot. takodje sam siguran da su stanari u porti vecinom penzioneri pa nemaju pametnija posla nego da traze dlaku u jajetu u svemu sto dotaknu, cuju, vide, osete. pustite mlade da makar malo uzivaju jer i tako nemaju nikakvu buducnost zbog vase bahate proslosti.
  • Zlo Metalike

    03.09.2014 22:17
    Metalike
    Tu su metalike to ne valja uopste!
    ISTERATI METALIKE!!!
  • nezaposlen

    03.09.2014 17:44
    mlad covek
    Dajte nam da radimo bre ljudi zaposlite nas pa necemo piti na klupama, mislim i kad pijemo na klupama stalno pricamo o tome kako ne bi to radili da imamo sta da radimo. Samo kad bi vi ovde kopirali neke zakone zidali neke kapije sta ti ja znam. I onda mi seljaci. Ma ovde se mrzi mlad covek i to je to.
  • Bulevarac

    03.09.2014 12:48
    Ne treba u Porti mobilni wc - imamo javni pored gradske kuće koji ne radi 20 godina, samo bi ga trebalo srediti. Ko je bio u Zagrebu mogao je da vidi šta znači veliki u uređen javni toalet. Ovako, da nije dobrih ljudi iz Gusana čiji je toalet svakome otvoren bilo bi još gore.

    Drugo - ne mojte da pljujete omladinu, omladina je učila upravo od starijih kako se ponaša. Većina vas se zgražava nad drugačijem, a takva ekipa sedi na porti. Koliko znam, nikada se nije desilo da policija ima problema kada počen da udaljava ljude sa porte, ali je često bilo problema u kafićima u Laze Telečkog i sl.

    Treće - šta se sme a šta ne u inostranstvu: put do Amsterdama, Hamburga, Drezdena, Praga, Atine, Barselone, pa čak i Beča (Museumquartier) bi vam dobro došli da vidite šta znači provod na ulici i infrastruktura koja prati isti takav provod. U USA je zabranjeno piti na ulici, a da li onda treba dozvoliti da se kod nas slobodno nosi oružje, kao i tamo?

    Rešenje za problem? Obnoviti javni toalet kod gradske kuće, postaviti dva velika podzemna kontejnera i pojačati prisustvo komunalne policije (dovoljno je prisustvo, većina ljudi na porti i ne pravi probleme).
  • Piplfoks

    03.09.2014 10:00
    @Anonimus - samo bahato
    Kad je neko nedokazan vo ko ti, džabe mu objašnjavati. Sreća pa se nit' šta pitaš nit te u životu moramo ni gledati ni slušati.
  • Vlada

    03.09.2014 09:31
    @Anonimus
    Jadna, tužna, bedna i zavidno gnjido. Bili mi isti, bolji ili gori od ovih iz Laze Telečkog, za tebe smo svi tu odreda oličenje ljudskosti, inteligencije i kulture. Smeta ti buka i nered, progone te noćne more o hordama narkomana u centru? Idi gurni glavu u rernu, u;ini uslugu i sebi i nama.
  • 03.09.2014 09:00
    samo bahato
    Jednina razlika izmedju vas iz porte i onih iz Laze Teleckog je sto oni imaju para. Svoj bezobrazluk pravdate time da su oni jos gori, a ustvari ste isti, samo jos i puni mrznje i zavisti.
  • Bla Bla

    03.09.2014 08:08
    Dragi svi,
    cenim da je problem u svemu po malo:
    1.Ne postavljenim kantama i javnim toaletima,
    2.Izostanku elementarne kulture mladih,ipak nakon 23.00 malkice tiše nikom ne bi upropastilo ništa
    3.Tolerancija vlasnika stanova,ipak živite u centru grada koji apriori je malo bučniji od ostalih delova.
    4.Gradske službe koje bi trebale u 4.00 prvo da počiste taj deo grada.
    Svi po malo za sve po malo,i svi sretni.Čitajući komentare zapitam se veoma često gde nestaše oni moji divni sugrađani puni razumevanja koji uz osmeh rešavaju sve.Želeli da priznate ili ne svi ste nešto kivni jedni na druge sa izrazitim stavom da baš vi mislite ispravno a kad malo razmislite rešenje je uvek negde u sredini zar ne?
  • Vlada

    03.09.2014 07:26
    Nisam siguran da li je ovaj "Anonimus" jedan lik ili stvarno ima toliko idiota koji ne znaju ni da se "potpišu"... Ali što bih voleo da si baš ti taj pandur ili ko god već koji će probati da me udalji sa javnog mesta u 11 sati uveče...
  • Avar

    03.09.2014 06:35
    E moj Novi Sade...
    Tuzno je sta si tako mlad (jbg, imas tek 325 godina) doziveo...
    Da pocnemo redom... hronoloski...
    Jos su Turci 1693,1695. i 1716.god. cirkali ispred porte za vreme opsade Petrovaradinske tvrdjave, a Eugen Savojski je iste 1716.god. prilikom pobede nad doticnom gospodom popio jelen u porti i odigrao ska da proslavi. Zatim su dosle godine mira jer su omrazeni Turci proterani. Dolaze godine bune 1848/49.god. kad je gospodin Ban Jelacic prilikom forsiranja Dunava i tvrdjave morao da zastane jer mu se od jare dok je Novi Sad goreo susilo grlo te je popio vino u porti slusajuci metal. Pobede u Balkanskim ratovima 1912/13.god. su proslavljene u porti uz oi i rege,i naravno cugu. "oslobodioci" 1914.god. su docekani u porti uz Hard Core i par gajbi piva. Zatim su okupatori 1941-1944. cirkali iz plastike i bacali svuda flase zagadjujuci Novi Sad. To se nije dopalo partizanima, te su oni opet morali da "oslobode" grad donevsi u isti punk muziku i naravno cirkajuci u porti. 1991. god. dolaze neki novi "oslobodioci", koji slusaju istu onu muziku kao i gorepomenuti Turci i kojima alternativa smeta.
    Zivela Dva Galeba, Ceca, silikoni, sponzoruse, Turci, turbo-dzihad, zlato, audi, veliki misici i prazne glave! Red je da Novi Sad postane kao i svaki srpski grad (posto je on srpska Atina), kolevka Turske muzike.
    Eugene, vrati se, sve ti je oprosteno...
  • Limanac

    02.09.2014 21:21
    pokondirene tikve
    A volite da uspijate dok govorite da živite u strogom centru, u Porti? Onda se naviknite i na to da život u centru jednog srednjeevropskog grada funkcioniše i noću. Izvolte prodati stanove koji su i dalje na ceni, jer snobova koji bi da žive u centru po svaku cenu barem za izvoz imamo. Porta je javno dobro i ne možete nikome zabraniti okupljanje jer jednostavno nemate osnova za to. Svako može da tuži osobu koja bi pokušala da rastera mirno okupljene gradjane. Neka komunalni policajci dežuraju (da li se neko seća kako oni izgledaju)i kažnjavaju one koji bacaju smeće ili zapišavaju. A javno drogiranje špricevima, ma ajte molim vas. Mogao bih i ja da tvrdim da sam to video u Berliner pabu, ali to je toliko nisko i lažljivo da ne vredi ni komentarisati.
  • kaja

    02.09.2014 20:50
    u kojim oblacima su vam glave?
    izvolite gospodo ovako:
    1. da svi koji nisu studenti daju otkaz na poslovima tipa konobar, kako bi studentarija mogla da ima poslove za vreme studija.
    2. da studije zaista postanu bolonja pa da moze i da se ima vremena za posao pored predavanja
    3. da minimalna plata u srbiji bude 40.000
    4. da ljudi koji zive u centru shvate znacenje reci - centar grada
    5. i eto, deca nece svaku noc blejati na betonu porte, nego ce imati para da popiju pice u lokalu i tamo se druze, a zatim ce ici na spavanje jer ih sutra ceka privremeni studentski poslic od kojeg zaradjuju za bar dzeparac. i eto nas u SAD

    ILI

    1. shvatite da zivite u srbiji i da deca ne mogu da nadju posao ni kao diplomirani skolovani uceni ljudi, a ne kao studenti
    2. samim tim imaju para iskljucivo da sede na ulici i piju najjeftinije sto dodje pod ruku
    3. samim tim za drogiranje se nema para, jeste li vi svesni koliko to kosta??? da stariji prestanu tripovati spriceve, pogotovo po centru, neka se malo obaveste koliko takva droga kosta i odatle to deci koja nema ni za pice u kaficu? to sto se vas omiljeni pevac narodne muzike puca u venu i smrce svasta nesto po splavovima i koncertnim turama vam je ok.
    4. da nekome dodje u glavu i postavi javni toalet tamo gde se svima piski a nemaju gde, da postave kante tamo gde svi imaju puno smeca da bace a u kantama nema mesta, da ako je porta mesto za tisinu a ne dreku, prvenstveno izbace kafice iz iste.
    hvala, i dovidjenja.
  • 02.09.2014 20:32
    u centru grada dozvoliti rad kaficima do 23:00 i pogasiti sve posle toga
    nocne klubove dozvoliti samo u rupcagama i podrumima
    u porti da dezura nekoliko policajaca, svaka razbijena flasa ili vikanje, 100 evra kazna, u 23:00 razlaz
  • Piplfoks

    02.09.2014 18:50
    Mladi su se skupljali do kasno u Katoličkoj porti i pre 10, i pre 20 i pre 30 godina. Naravno da se trebaju obezbediti toaleti i kante i kažnjavati one koji ih ne koriste, ali čisto ako se posmatra sa stanovišta tradicije - nisu uljezi u ovom gradu oni koji se tu skupljaju, nego oni kojima je to čudno. A da ne govorimo o onima kojima je prihvatljiviji onaj šljam ulicu dalje.
  • 02.09.2014 16:54
    studenti
    Kad ni studenti ne vide sta je problem sa ispijanjem alkohola i klosarenjem po samom centru onda bi trebalo cela drzava da se zapita mnogo cega pa ce im se mnoga pitanja sama odgovoriti.
    I nema nikakve nauke i ljudi koji tako razmisljaju bez obzira gde bili na planeti.
  • 02.09.2014 16:44
    mokrenje
    Kao psi obelezavaju teritoriju po navodnoj "Atini".

    Toliko samo, pa se zamislite pokondirene tikve novo i staronasadjene koliko ima bilo kakva investicija civilizacije dok se osnovni problemi ne rese.
  • Mastodont

    02.09.2014 16:43
    @Anonimus
    Ne, sva odbrana narkomanije nam se svodi na to da si retard koji svako okupljanje mladih proglasava leglom narkomana i koji veruje tupavom kafedziji i njegovim bajkama o spricevima.
  • Nebitno

    02.09.2014 16:38
    REALNO stanje stvari
    Ovim sagledavanjem stvari najvise je uvredjeno preduzece Gradske cistoce. Ljudi uredno i fino oko 6 casova svako jutro pokupe svaku flasu i svaki komad smeca, a spric niko nikad nije video u porti. Slike koje cesto vidjamo u ovim vestima su zgodno napravljane u ranu zoru, oko 5, pre nego sto cistoca dodje.

    Pravi problem, mada se smanjuje, je urirniranje u porti, jer je grad umobolan da postavi "TOI TOI" medjutim, i to se DRASTICNO smanjilo zbog brojnih kazni koje su ispisane pa se ljudi uglavnom odlucuju za obliznju pivnicu "Gusan" ili za pabove u Laze Teleckog tipa "Pikova dama" ili "Tata brada".

    Po meni je Porta potpuno ekvivalentna Mileticu i Dunavskom parku kao javna mesta gde je okupljanje dozvoljeno, u krajnjem slucaju - neka grad ogradi Portu ako je vec to fakticki dvoriste stanara i deo njihovog dragocenog stambenog prostora, ukoliko vec nije javni trg ili deo istoga.

    Takodje je bitno napomenuti da se u Porti okupljaju svi oni kojima je previse da na jedan izlazak potrose vise od 1500-2000 dinara, a to je apsolutna vecina novosadske omladine.
  • 02.09.2014 16:22
    Kako volim vas koji mislite da ste bolji od onih što piju na ulici samo zato što ostavljate pare u ulici na 5 metara od Porte...
  • 02.09.2014 16:20
    Za sabane
    Kako su jadni komentari onih koji pljuju po sacici urbane omladine.
    Roditelj sam deteta koje je veoma lepo vaspitano i ponosim se njime ne smao zbpg uspeha i ponasanja u skoli, vec i zbog toga sto ne zalazi po splavovima i kaficima gde se slusaju narodnjaci, diluje droga, tuku i ubijaju.
    A sto se tice komentara gde je Novi Sad dospeo, slazem se, postao je selo od onog divnog grada u kome je danas sramota biti normalan, a pozeljno biti saban i pljuvati po svemu sto je urbano.
  • 02.09.2014 14:54
    Uzasno je gde je dospeo nas Novi Sad, nekultura i vandalizam sada uzivaju toliku podrsku. Nekada bi ovakvo ponasanje jednoglasno bilo osudjeno od strane Novosadjana, a sada se traze izgovori, opravdanja i jos gori primeri po inostranstvu da bi se istaklo koliko je takvo ponasanje progresivno, urbano i evropsko.
  • 02.09.2014 14:43
    Sva odbrana ove ulicne narkomanije vam se svodi na to da se po kaficima vise drogiraju, da se oni nabildovani vise tuku i da po kaficima ima i vecih drolja.
    Svaka vam cast, ako se sa njima poredite!
  • 02.09.2014 14:25
    Ako deca prave buku posle npr. 1 ujutru ili koliko vec, nek dodje policija i ispise im prekrsajne prijave za remecenja javnog reda i mira i tacka.
    Sto se tice smeca, vrlo cesto sam bio svedok da bas dok prolazim portom, ali i na gomile drugih mesta, kante budu toliko prepune, da sve ispada iz njih i pada okolo. To je primer kako se grad brine sam o sebi i takav primer daje i tim mladim ljudima. Ja bi voleo da je drugacije, ali realno je da smo generalno kao drustvo ne osetljivi na ove stvari i trenutno ne mozemo ocekivati da niko bas ne baci djubre gde ne treba. Ali onda treba nadlezni da reaguju i da se to djubre u najkracem roku pokupe!
    Uriniranje po coskovima je ozbiljan problem. Sem neprijatnog mirisa, izgleda ruzno i ko zna sta sve jos. Ja da zivim tamo, zalagao bi se da se napravi neki javni toalet koji bi radio celu noc. Oni montazni bi izgledali ruzno na ovoj lokaciji, ali bi po meni bio perfektan onaj otvoreni sto izlazi iz zemlje nocu, a ujutru "nestaje", kakav se moze naci po evropskim gradovima. Cena za grad sitnica - mislim oko 70000eur, moze njih nekoliko da obavlja nuzdu od jednom... jedino nije za zene. Ali kontam da devojcice svakako koriste kafice kada im pritreba.
  • @Live and let live

    02.09.2014 14:13
    da
    a sto se ti mladi ne okupe ispred kuce/zgrade svojih roditelja pa njima prave buku umesto sto zezaju narod koji u SVOJIM stanovima cuda li, zeli nocu da spava? oni da se sele zbog te bulumente koja nema pametnijeg posla? a sto se ta omladina ne bi npr preselila?
  • Nikola

    02.09.2014 13:48
    Grad treba da kupi ovako nešto: http://m1.i.pbase.com/o6/75/468675/1/110536961.slqmV9Go.IMG_0202_preview.jpg

    i da se noću postave na „kritične“ lokacije (Porta, Kej, Dunavski park,...)
  • Jova

    02.09.2014 13:18
    Sve je povezano
    kućno vaspitanje-ulica-mesna zajednica-komunalna policija-trafike-kafići-radno vreme-prodavanje alkohola i cigareta maloletnicima-opština-grad.
    Problem je svaka karika u ovom lancu: od nevaspitanja, preko nepoštovanja zakona do pasivnog odnosa gradske vlasti. Obzirom da u našoj državi sve kreće od gore, bilo bi dobro da se krene od mera koje će predložiti gradonačelnik, pa dalje sprovoditi po nižim nivoima. Ali ne da se formira neka radna grupa kada se pojavi neki problem i tu se završi cela stvar (kao pre godinu dana: radno vreme kafića/noćnih barova/klubova po centru), već da se stvarno nešto uradi. Puno toga bi se moglo promeniti da ima samo malo političke volje i sluha za građane. Ali vlast nije briga što centar preko dana izgleda kao vašar, uveče i ujutro sve smrdi i prljavo je, što se mladi opijaju i drogiraju po Laze Telečkog, što policajci rade kao izbacivači, što je centar pun oružanih što policajaca koji nisu na dužnosti, što kriminalaca itd. Jako ružno to sve izgleda, nekulturno je, nebezbedno i nije dobro ni za koga.
  • live and let live

    02.09.2014 13:18
    Pod jedan živite u centru grada i da nema nikoga u porti daleko od toga da bi bila tišina, ako želite da slušate ptičice i vetar među drvećem izvolite pa se preselite u kuću, npr na Petrovaradin koji vam je na 10 minuta od samog centra... Smatram da je porta jedno od retkih mesta u gradu gde se skupljaju alternativni i urbani mladi ljudi koji su verovali ili ne uglavnom savesniji i finiji od većine koji sede po lokalima i razbijaju flase, da ne kažem i pucaju iz pištolja u ulici pored... Porta je po meni zaista vredno mesto upravo zbog tog njenog života noću, i jako mnogo mladih turista sam upravo tamo upoznao koji su upravo tamo seli, ne u kafić ili restoran nego baš u portu i oduševljeniu su njom i tom energijom, to je jedno mesto koje zaista podseca na svet u ovom gradu koji propada i sve više liči na treći svet.. Da je problem u zapišavanju i smeću to naravno stoji i to se mora rešiti, kante za smeće, javni ili montažni toaleti, komunalna policija.. Ja lično s vremena na vreme sednem tamo i nikada nisam ostavio smeće, čak i opuške od cigareta bacim u kesu, i nikada ne pišam po zidovima i veliki broj ljudi se ponasa isto tako, ali ipak upravo na tom problemu se mora raditi, a ne rasterati mlade u nesposobnosti da se reši konkretan problem koji ne postoji samo u porti već u čitavom gradu
  • Portaš

    02.09.2014 13:13
    Opet ste dobili 25 ili 30 eura od dotičnog vlasnika ili nekog suseda da pišete ovakve besmislice... Porta je fenomen, tamo se skupljaju i u miru cugaju i druže se pripadnici svih subkultura, i metalci, i hipsteri, i narodnjaci i ko zna koji sve... I tako će i ostati...
  • Nemanja

    02.09.2014 13:09
    Misljenje
    Nikada u zivotu nisam blejao u porti, u nekom sam totalno desetom tripu od ljudi koji tu bleje ali imam dosta drugara koji vikendom tamo idu da se zezaju i da cugaju. Znam da ima onih koji ponekad i dunu ali sam 100% siguran da teskih droga nema !
    Totalno bi mi bilo strasno i cudno kada bi prosao portom, a ne bi video sve te ljude koji se tu okupljaju.
    RESENJE PROBLEMA vidim u postavljanju WC kabine koja bi se simbolicno naplacivala i postavljanjem vise kanti za djubre oko fontane. Svakako sam siguran da bi se problemi time smanjili a lepa slika koju porta donosi bi ostala. Razmislite,u svakoj evropskoj prestonici postoji barem jedno mesto koje je nalik na portu i iste stvari se desavaju !
  • Heheh

    02.09.2014 13:01
    Zelela bih samo da dodam sledece:
    Ovakav vid nevaspitanja i sebicnosti, problem je drustva na globalnom nivou. Svasta sam videla i ovo nije problem samo u Srbiji, ali ova nasa zemlja nije sposobna ni za pokusaj suzbijanja ovakvih problema. Ljudi su postali izuzetno samokoncentrisani, izgubili su osecaj empatije prema svetu oko sebe. Drugim recima, ako njima nesto odgovara, to ima da se postuje i razume, a sa druge strane od njih ne ocekujte da postovanje uzvrate. I to je danas normalno. Niko od tih mladih se ne postavi na mesto onoga ko ispasta. A sigurna sam da bi im itekako bio veliki problem kada oni ne bi mogli oka da sklope od buke, a treba da ustaju rano itd. Onda bi drugu pricu pricali. Zapamtite ovaj vas bes prema nezadovoljnim stanarima, pa ga se setite kad budete odrasli ljudi sa obavezama.
  • on

    02.09.2014 12:42
    Ljubomora na ove sto zive u porti??? Ja sam na Naselju, pa je i ovde taj problem - urlikanje, pisanje pod prozorom, vristanje, razbijanje i ostali. Svi imaju pravo na nocni san. Ako neko hoce to sve da radi, eno mu Fruska Gora!
    I otkad ima toliko alkoholicara medju tim mladima? Flase vina i piva, eeej! Pijani svako vece! Pa kakvo je to "druzenje"? Smrde i kej i porta na alkohol i urin. Nekultura medju takvim osobama je ogromna. Zbog sacice mladih alkosa i narkomana ljudi ne mogu spavati i prolaziti.
    Jeste li normalni vi koji ovo odobravate?
    U Srbiji su losi ljudi dobili sva prava; normalni, posteni i fini su po svim stvarima magrinalizovani.
    Nesto ce se morati menjati, ne moze tako doveka.
  • Mastodont

    02.09.2014 12:39
    Po stavkama, da bude lakše:
    1. Priča o špricevima u Porti je obično proseravanje - verovatno se više teške gudre potroši na veče u kafiću nego u Porti.
    2. Ne znam zašto je istrčavanje dece po Porti dok im roditelji sede i lenčare uz kafu normalnija aktivnost od blejanja sa društvom uveče. Nek vode decu u park.
    3. Nekakve priče o 'bogohuljenju' su takođe proseravanje - ništa više oni ne 'hule' nego da sede u kafiću i piju, a uostalom, to je javno mesto, pa niko nema prava da svoja verovanja u bajke nameće drugima.
    4. Cuganje na javnom mestu nije kažnjivo. Da se ne lažemo, nikada kod nas neće ni biti.
    5. Saosećam sa problemom buke, ali ona je MARGINALNA spram buke iz kafića svuda u gradu - a što ljudi kažu, jbt, pa nemoj živeti u centru.
    6. Postavite javni wc i kaznite par ljudi za pišanje i žvrljanje i takvi će se prorediti, a ostale ostavite na miru. A mene 'Berliner' više neće videti.
  • 02.09.2014 12:19
    Vise narkomana ima u onim lokalima u kojima izlaze one devojke koje su zaboravila da se obuku i oni momci mrkog pogleda nego u Porti.

    Te predrasude da se alternativci drogiraju su toliko zastarele i smesne. Ovi klinci u Porti su pristojniji, pametniji i savesniji gradjani od vecine vas koji ovde pljujete po njima, a tek od onih koji izlaze u onu ulici parade i kica. NEKI POJEDINCI SE PONASAJU KAO DIVLJACI I TO TREBA KAZNITI!!! Sa tim se slazem!

    Moje drustvo je nekada davno sedelo u Porti. I nas su gledali popreko. Danas neki imaju porodice, svi radimo i mogu da kazem za svoje prijatelje da su pristojni i divni gradjani koji ovu drzavu i ovaj grad cine lepsim mestom za zivot. Ali nas su isto tako gledali popreko, komentarisali jer mi, cure, nismo bile obucene kao prostitutke, nismo se pravile fine, a u stvari smrkale u toaletu i merkale muskarce koji mogu ocevi da nam budu. To je drustveno prihvatljivo, a da sednes i popijes pivo iz konzerve napolju je skandal i znak da radis protiv Srbije i celog srpskog drustva.

    Ovde svi moralisu kao da smo drzava trezvenjaka, kao da nikad mladi nisu bili, kao da se nikada nisu napili i napravili glupost.

    Vama ovi klinci smetaju i zato sto su drugaciji. Buka dolazi i od kafica i ljudi koji sede tamo. Valjda je lepse buka koja dolazi od bezlicnih ljudi poput vas.
  • Vlada

    02.09.2014 12:18
    Umesto da se deluje u pravcu širenja lične svesti o tome šta je to narkomanija, naloženi vlasnici kafića šire paniku o stampedu narkomana među histeričnim debilima čiji su izvor informacija o drogama holivudski filmovi, nadristručnjaci sa televizije i alko-sapatnici iz kafane.
  • Фирма

    02.09.2014 12:18
    Како су почели све да забрањују још мало нећеш смети на улицу да изађеш... И ја хиљаду пута дођем са посла уморан хоћу да спавам а у стану поред или улазу журка све се тресе ни једном ми није пало на памет да се жалим, пустите људе бре да живе, окрени главу и прави се да не чујеш.
  • Heheh

    02.09.2014 12:12
    Gospoda koja predlaze da ljudi ne zive u porti, ako im smeta buka, samo pokazuju nivo svoje zrelosti. Lakse ljudima da se presele, nego da se vi pomerite, jel da? Gde je nestalo vaspitanje u kojem se podrazumeva postovanje i obzir prema ljudima oko sebe. Besni ste sto vam se ugrozava izlazak u portu? Bas mi vas je zao. Ni slucajno da se zarad odmora nekoga, ko je mozda bolestan, vase omiljeno mesto za provod pomeri negde drugde. Sram vas bilo, razmazeni ste koliko ste teski! Ja bih uvela policijski cas, pa kad jednom odete ranije kuci i naspavate se, mozda necete biti toliko besni! U ovu kritiku ukljucujem i praznjikave, koji ne propustaju bahanalije po kafanama svaku noc.
  • 02.09.2014 11:52
    Umesto da se deluje u pravcu suzbijanja narkomanije, neverovatno je u koliko se ovde komentara apeluje da se obezbede uslovi za neometano drogiranje.
  • 02.09.2014 11:33
    Zabrana prodaje pica posle 22h i problem resen.
  • 02.09.2014 11:29
    Nekada su se narkomani krili i ubadali po nekim rupama i skivanim mestima, a sad traze da se postuje njihovo pravo da se javno drogiraju. Novi Sad je pre najezde narkomana bio divno mesto za zivot.
  • enver

    02.09.2014 11:26
    telep
    Neki delovi Telepa su postali prebucni. Ljudi rade sve i svasta, niko nikoga ne postuje. Ponasaju se bahato, veliki deo Telepa naseljavaju podstanari koji ne postuju ni Novi Sad, ni ulicu ni komsiju, nikoga. Komunalna policija bi trebala da izadje malo i na ulice prigradskih naselja, a ne da bude yaduzena samo za zgrade... Od pristojnog i tihog dela grada, Telep se pretvorio u bucnu malu privredu.
  • 02.09.2014 10:46
    To je tako kada je lepo vreme,sada kada dodje hladnije bice manje ljudi...A da deca imaju para,ne bi sedeli ispred " kafica".Moraju negde da se druze...Razumem I za buku I nered ,samo kazem da se omoguci ljudima da imaju negde na pristojan nacin da provode vreme.
  • i.e

    02.09.2014 10:45
    Neka student (i ostali koji to rade) ode pod prozor svojim roditeljima, pa se druzi i tiho prica do ranih jutarnjih sati. I tako svaki dan. Da vidimo sta bi mu tata i mama reklo.
    Nekultura. Kakva civilizacija! Pa ako hoce da zive u gradu, neka postuju i druge koji zive tu. Ako hoce da urlaju, divljaju, zapisavaju, lepo na planinu (Fruska Gora im je blizu) pa neka budu divljaci i ne ometaju nikoga.
  • 02.09.2014 10:20
    okupljanje mladih u katolickoj porti je jedna od retkih pozitivnih stvari koja se desavaju u ovom gradu. nisam mlad ali volim da sednem u kafic u porti (posle ovog teksta u berliner pab nikada vise) i uzivam u pozitivnoj energiji. mladi, zdravi, pravi, urbani momci i devojke, pravi pandam stoci sto divlja po stadionima. i dajte molim vas, spricevi!?
  • Podbarac Original

    02.09.2014 10:17
    Ne vidim problem
    Ne znam u cemu je problem jer ovakve situacije postoje u svim delovima grada,omladina se okuplja i kupuju pice u prodavnici jer vecina nema para za kafic i eventualno toaletu za isti.Gde ima neki mali trg,skolsko dvoriste, ili bilo kakav slobodan prostor a prodavnica koja radi celu noc u blizini vidjamo isto sto i u Porti:djubre,zapisavanje,urlanje,dranje,sranje...a to je vec stvar kucnog vaspitanja.S obzirom u kakvom okruzenju su odrastali i kakvi su im roditelji ja ih ne smatram krivim,traba im naci alternativu pa ce mozda nesto drugo raditi.Sto se tice represije,molio bih da se postuju zakoni republike Srbije gde postoje kazne za sve sto oni rade Ali,pre svega policija,konunalna policija i sud treba da rade svoj posao
  • 02.09.2014 10:06
    Oni koji misle da im je ugrozeno pravo da piju,galame ili se valjaju na javnim mestima nisu nikad bili u civilizovanim zemljama i nemaju pojma kako je tamo.Stotine godina razvijanog kapitlaizma ucinile su da se takivi ne mogu setati, piti i galamiti u dobrim, srednjim pa i manje dobrim delovima gradova. Ima mesta gde takvi mogu ali tamo nije bezbedno. U drugim delovima je tako da tokom radne nedelje posebno, ne mozes ni na dete da podviknes komisja ce se zaliti i dolazi ti policija. U SAD nema pica na javnim mestima a ako organiyujes piknik u parku, pivo mora u papirnu kesu da se sakrije.A ovde kod mojih kumova na Limanu 2 piju u dvoristu zgrade, prave nered i uznemiravaju 5 solitera od 15 spratova i niko ne moze da ih otera. Niko decu ne izodi na to igraliste jer smrdi na mokracu i puno je smeca
  • Телеп

    02.09.2014 10:01
    Град је град, а касарна је касарна
    Градови се од села и касарни разликују, између осталог и по томе што постоји ноћни живот и што постоје делови града - обично стари град (Downtown) - где влада живост касних часова.
    Да ли би, рецимо, неки музичари као Том Веидс имао инспирацуију за своју музику да је живео у неком "мирном градићу" где све замире у 21ч?
    То не значи да свуда треба да буде дозвољена бука. Апсолутно сам за то да се већи део града прогласи за стамбену зону где је бука после 23ч забрањена. Али да неко тражу да му и у центру буде мир као да је на Бистрици је бесмислено. Не може се због шачице оних који живе у Порти и око Порте, цео град претворити у село.
  • 02.09.2014 09:58
    Otidite samo do Zagreba pa ćete videti da posle 8 uveče u centru nema nikog, niko se ne vuč po kafićima jer sutradan radi. Svi veliki gradovi opuste uvee, npolju su samo turisti i poštuje se kućni red i mir.
    Uzgred, neka vaš reporter prošeta do keja, do spomenika raciji pa neka snimi nšu zlatu mladež sa dvolitarkama piva i flažma žestine kako provod svako veče. Da li je njih neko legitimisao, da vidi jesu lu punoletni i ko i je prodao iće? Tek zbo zakona koji postoji.
    A komunalci se samo vozikaju i niko ne obrć pažnju na to.
  • O_O

    02.09.2014 09:54
    Da je prljavo- jeste. Zapišano- jeste. Bogohuljenje- Ne znam. Zatvorite onda i kafiće i prodavnice koje u okolini služe/prodaju alkohol.
    Mislim da je sasvim ok što se okupljaju tu, druže se i pričaju, buke bi bilo i da njih nema, jer svuda okolo su lokali, koji em puštaju glasnu muziku, em imaju žive svirke.
    A što se tiče problema wc-a, mislim da bi taj problem bio lako rešen sa par toi-toi-a ili da produže radno vreme javnog wc-a.
    (Koji je često potreban drugim ljudima)

    Isto tako, ovo nije problem samo centra, ima toga u svakom delu grada... I ako se već reaguje na taj problem u centru, onda nek se rešava i u drugim delovima grada...


  • Student

    02.09.2014 09:52
    Zivelo okupljanje mladih u porti
    Gospodine Pilipović (vlasnik "Berliner paba" u Katoličkoj porti), a da li bi Vama isti ti 'bahati' studenti sto ostavljaju smece i spriceve(spriceve, molim vas.. godina unazad sedim u Katolickoj porti i nikada nisam videla da se u porti neko bode u vene..sramota je sta objavljujete), smetali da sednu u Vas Berliner pab i popiju pivo??
    A vi sto stanujes u centru, a smeta vam buka, imam resenje za vas - prodajte stan i kupite kucu na rubu grada.. idite u prirodu-slusajte pticice..umesto graje dece koji uzivaju u druzenju i mladosti...
    A vi iz Cistoce, postavite jos korpi za smece- vecih.. i mobilni toalet, pa ce naravno i problem flasa, plastike i zapisavanja okolnih zidova biti resen.
    A vi sto sedite u okolnim kaficima 'smrad mokraće i neki pijani klinac ti ne divlja na 2 metra od tebe' ..e vas mi je ono bas jako zao. Iako na svakom cosku imate prelep kafica u kom necete naici na slicne 'probleme' , e vi bas hocete da sedite u porti.. pa onda gledajte decu okupljenu uz fontanu kako sede na podu i piju vino i pivo kupljeno u marketima i jedite se....i nije vam dobro, znam, sto je njima lepse nego vama zavaljenim u udobne stolice gospodina Pilipović i slicnih.
    A vi deco, nemojte da vas zupnik svaku noc moljaka - pomerite se da udje u svoj dom u centru, centru.. :)




  • tačno

    02.09.2014 09:50
    ceo grad
    Tačno da se to dešava u celom gradu, evo u mom dvorištu mladi urlaju Cecu I navijačke pesme sve sa mladim vaspitanim devojčicama, žderu alkohol I razbijaju flaše.

    Posle ne prospavane noći u dvorištu gomila razbojenog stakla I razbacanih limenki koje mi morampo da čistimo da bi se naša deca igrala u tom dvorištu.

    Policajci dodju legitimišu, sklone ih to vrče, a sutra kreće ista priča.
    Kao prvo mogu da ih privedu zbog remećenja javnog reda I mira, e onda bi video te iste devojčice kako bi se ponašale kad bi im se otvorio dosije.
    Tikvane ni ne spominjem jer su oni svakako izgubljeni slučaj I takva vrsta će kad tad završiti u zatvoru.
  • Milojicin_mali

    02.09.2014 09:48
    @alo,alo
    Nemam nameru da odobravam ovo skrnavljenja grada (istina kao srednjoškolac znao sam da sa društvom sedim u porti, ali smo bar znali da pokupimo smeće za sobom). Ali nisi upravu za Nemačku. Prošle godine sam bio u Nemačkoj i to u Drezdenu i Berlinu, ono što me je iznenadilo je da svi piju i to na svim mogućim mestima. U javvnom prevozu, na ulici, u parkovima, na autobuskim stanicama (jedino ne piju po crkvama i muzejima :) ). Piti pivo iz limenke na tim mestima je najnormalnija stvar (pogotovo u Drezdenu) i to u bilo koje doba dana i noći. Očekivao sam gomilu namrgođenih nemačkih policaja, koji čekaju priliku da ti napišu kaznu, međutim ništa od toga. U Drezdenu cela jedna ulica (koja čak nije ni pešačka zona) služi da omaldina sedi na trotoaru i ispija alkohol. Razlika? Većina pokupi smeće za sobom i baci ga u kantu, takođe gradska čistoća im radi odlično, tako da su im gradovi u svakom momentu čisti i uredni.
  • @alo, alo

    02.09.2014 09:46
    u zabludi si...
    Upravo sam se vratio iz Berlina. Grad je prepun mladih koji se na otvorenom druže uz flaše i konzerve alkohola. I uz lake droge. Lepo im je u životu. Uživaju. I smeće bacaju u kante iza sebe jer ih je društvo tako naučilo. I imaju javni WC u centru gde je čisto i gde idu da se olakšaju. I gde je problem? Komunalna policija služi čemu? Da li su ikada kaznili pišača ili napisali kaznu nekom vlasniku psa zato što mu ljubimac nema korpu? Nisu.
  • 02.09.2014 09:43
    @ps-probaj da u nemackoj ili americi ili australiji sedis sa flasom alkohola !!

    U Nemackoj ljudi sede sa flasom alkohola na ulici. Probala sam. A i to sam videla od Nemaca, a ne u Porti.
  • jedino rešenje

    02.09.2014 09:37
    kome smeta neka se makne
    Živeo sam tri godine u Porti, smetala mi je buka pa sam se odselio. Ti koji vole da žive u centru i šepure se time neka imaju na pameti da je u gradovima u celoj Evropi centar grada mesto koje živi 24 sata. Ko nije spreman na to, neka se odseli. Komunalna policija bi morala da kažnjava pišače pa da primetimo da postoji i jedan razlog njihovog postojanja (sem što su partijsko- nepotistička vojska) a potpuno nebulozno je braniti pijenje i okupljanje zbog blizine crkve. Ja sam antihrist i ateista koji je živeo u centru, pa nisam tražio izmeštanje crkve. To govori da smo mi tolerantniji od vernika.
  • 02.09.2014 09:33
    Umesto da zabranjujete, ponudite neki sadrzaj negde gde buka nema kome da smeta. Studentski trg, Kineska cetvrt su savrsena mesta za tako nesto. Obezbedite i toalete i kraj price. Napravite klincima mesto gde ce zeleti da se okupljaju vise nego tu gde nekome smetaju. Ne treba zabranjivati mladima da se okupljaju spontano i druze. To je lepo. Ne budite takvi mrgudi. Svi znamo koliko alkohola se popije na raznim slavama i koliko se tamo galami i kako se ponasa. Onda su ovi klinci problem. A to kao nije bogohuljenje.
  • miki 21

    02.09.2014 09:31
    A kafici
    A zar gosti kafića posebno preko leta ne prave buku i galamu ?
  • Obrad

    02.09.2014 09:24
    Postoji rešenje
    Na sve zgrade oko fontane uraditi hidroizolaciju. Takođe postaviti poveći kontejer koji će biti vezan za balon sa toplim vazduhom i tajmerom koji će u 6 ujutru da pošalje balon sa sve smećem u svemir. Mislim da je ovo jedino ispravno rešenje.
  • Preduzetnik

    02.09.2014 09:18
    Da li se misli da treba postaviti WC kabine koje bi se naplacivale, ili nekakve besplatne?
  • Miško

    02.09.2014 09:04
    Ovaj problem je u svim delovima grada a ne samo u centru. Doneti zakon da posle 12 noću nema okupljnja po ulicama i koga nađu pravac na društveno koristan rad u trajanju od 5 godina.
    Problem polazi iz kuće i nevaspitanja.
  • alo,alo

    02.09.2014 08:58
    jednostavno
    zabraniti alkohol izvan za to predvidjenog prostora !
    ps-probaj da u nemackoj ili americi ili australiji sedis sa flasom alkohola !!
    samo te sklone i klepe po dzepu!!!
  • grunf

    02.09.2014 08:54
    Krkani
    "Na mladima svet ostaje." - izreka koje se zgrozimo kad vidimo nevaspitano derle.
  • 02.09.2014 08:43
    ako sam dobro shvatio
    problem je sto se mladi skupljaju na trgu u centru kao i svuda u svetu? kako je jedna dama prokomentarisala isto je bilo i pre 35 godina i biće i u buduće.
    ali redakcijo draga sto ste juče skinuli onu vest sa odličnim komentarima o izvrsiteljima? ni 1h nije bila na portalu. jeste li vi na strani gradjana i pisete posteno ili samo objavljujete misljenje jednog čoveka i zastupate njegove interese. Nije važno hoćete li ovo objaviti važno je da pročitate.
  • 02.09.2014 08:43
    Cija je to nadleznost?
    Da rezimiramo:

    Bilo je da je mokrenje na javnom mestu kaznjivo zakonom. Pitanje: KO sprovodi taj zakon i zasto jos niko do tih nije kaznjen?

    Javni wc-i, koliko ih ima u celom Novom Sadu? Jedan ili dva?

    Kada je u pitanju narusavanja javnog reda i mira, zasto niko od njih nije sakcionisan?


    Zasto mi placamo uopste komunalnu inspekciju? Da bakice ne bi prodavale SVOJA jaja ispred pijace? Hvala lepo ne treba, ali opet ko mene ista pita
  • nevaspitanje

    02.09.2014 08:43
    Ne možemo očekivati da država rešava problem elementarnog kućnog vaspitanja i lične kulture. Naš narod nije u stanju da shvati zašto je problem u pola noći urlati pijan po ulici ispod tudjeg prozora. Kome roditelji to nisu rekli trebao bi na drugom mestu da nauči kako je takvo ponašanje primereno bitangama i polusvetu a ne obrazovanim i kulturnim ljudima. Ovi što savetuju stanarima porte da se isele na Adice ne shvataju da su oni sami ti koji dalje od Adica ne treba da idu pošto ne znaju da se ponašaju u civilizovanom i urbanom ambijentu. Mi smo primitivna i nekulturna nacija, nema tu pomoći. Nekada je u selima bilo sramota piti na ulici ispred radnje a danas je u centru Novog Sada to opšta pojava. Žao mi je malobrojnog pristojnog i civilizovanog sveta koji je primoran da obitava u ovom prostačkom ambijentu.
  • Marko

    02.09.2014 08:35
    kakva drzava takvo i stanje a takvi i ljudi
    A sta ja da kezem koji imam ispod piceriju karibik i koja smrdi i dodju tako nekad budale u 5 i pustaju muziku to nista. Slazem se sa ljudima i ok je sto se bune, al ajd da nadjemo zajedno neko resenje nije nikakav problem.
  • D

    02.09.2014 08:28
    Licno iskustvo
    Vodili goste iz Venecuele u obilazak gradom a u porti pijana omladina vuce se po podu, neki od njih je povracao, a bogami bilo je i spriceva. E te nase sramote
  • Čiča

    02.09.2014 08:27
    Briga za stare
    Mislim da treba zabraniti mlade. Ovo je zemlja staraca, a mi nemamo svoju fontanu. Jedva su nam napravili ono boćalište na keju gde stalno duva vetar pa me boli glava. Ako oće da piju neka idu u šumu kao mi kad smo bili Partizani.
  • 02.09.2014 08:25
    Smetaju pijani i svim ostalim stanarima centra, a
    Neka se svi opijaju koliko hoće ali u svojim kućama. Ovako se pijani iz raznih kafana po celu noć deru ulicama i smetaju svima. Na stranu što tako pijani sedaju za volan , a od milicije ni traga. Tako je to u državi koja stimuliše alkoholizam da bi zaradila što više na akcizama.
  • Podbarac

    02.09.2014 08:21
    @Sale NS @nevera
    To što ste kazali važi za civilizovane države i njine civilizovane narode. Mi to nismo.
    Našu mlađariju ne interesuje da li nekome nanose bol i štetu ili ga u najmanju ruku uznemerivaju svojim bezobrazlukom. Nemilosrdni, nevaspitani i neobrazovani, sa idolima poput Kristijana ili Karleuše - briga njih.
    Znači treba ih prevaspitavati i obrazovati jer kad dete poživotinji, ostaje samo šiba i tor (zatvor) jer odrasta u stoku umesto čoveka.
    Ali ko će to da radi? Roditelji? Škola? Država?
    Sve razmišljam: Možda tome služe katastrofe, rat i pošasti, da nas dovedu u red, prorede i svedu na meru.
  • 02.09.2014 08:06
    kapija.
    ali jos bolji rezultat ce biti ako samo par dana postave titove pandure sa pendrecima po coskovima.
    tada ce se i duga pojaviti iznad te najruznije fontane na svetu
  • Stakela iz magacina

    02.09.2014 08:04
    ....
    Sa jedne strane omladina tamo zaista pravi buku i iza njih ostaje brlog,ali kao i svugde drugde,i u toj masi ima onih koji vode računa o tome šta rade i ima naravno onih zbog kojih svako ko sedne na taj trg i popije pivo odmah dobija pečat nekoga ko remeti red i baca đubre okolo i urinira pod prozore.
    Sa druge strane,baš se lepo setio taj vlasnik kafića da iskoristi napaćenost stanara pa želi da svi ti klinci koji cugaju pivo iz radnje u porti sutra dođu kod njega i sednu u baštu i prave mu profit. ono što stvarno jeste istina je to da nije prijatno kad sedneš u jedan od tih ugostiteljskih objekata ne možeš na miru da popiješ cugu i da ne osetiš smrad mokraće i neki pijani klinac ti ne divlja na 2 metra od tebe.
    Kako to uvek biva, izgleda da sve ipak polazi od kuće. da se mladi tu sastaju i pričaju,a ne ostavljaju brlog iza sebe i ne divljaju, svega ovoga ne bi bilo....
  • dox

    02.09.2014 07:58
    Kao osoba koja boravi u porti nekad, neke stvari se ne slazu. Ne postoji nijedan obliznji wc koji bi ljudi mogli da koriste (ja kao osoba idem u mcdonalds u wc, odvratno mi je zapisavati zidove). Drugo, kanti fali, ima ih, ali ne dovoljno. Ne slazem se sa ljudima koji bacaju smece pored, ja uvek za sobom sklonim flase. Trece, kakvi spricevi? Nikad spric nisam video niti sam video nekog ko se bode u venu u porti. Smanjiti buku, da, bude jako glasno.
    Sa par stvari se slazem, sa mnogo ne.
  • 02.09.2014 07:56
    U al ti je poređenje. U Kanadi možda možeš i da zaradiš da odeš u kafanu, ovde bogami slabo, pogotovo ako si student jer part-time poslovi ne postoje.
    Part-time poslovi bi umnogome rešili i pijenje na ulici i treštanje lokala do kasno u noć, jer da imaju gde da rade ne bi klinci bili na ulici do jutra
  • JAZZ

    02.09.2014 07:53
    Idiotizam...bogohuljenje je piti u centru i treba se preseliti u park pa njega zagaditi...

    Oklen je stigo dotični čuvar reda ?
  • pera ždera

    02.09.2014 07:52
    a kafic...
    A moze kafič uz zid katolicke crkve i to nije bogohuljenje!!!
    U isto vreme Vladiki smetaju zmajeve decije igre ili pozorisne predstave



  • narod

    02.09.2014 07:48
    smeta ju vam ljudi u centru grada?
    prodajte stan i kupite kucu na adicama ili stan na limanu 4.
    Uvek je bilo i bice da je stanovanje u centru luksuz. Da necete mozda da se postuje i kucni red o tisini od 14-17h?
    majko moja...
  • m

    02.09.2014 07:46
    Evo kako rešiti taj problem
    Ako "oteraju" ljude odatle, samo će premestiti problem na drugo mesto, pa ajmo jovo nanovo. Mislim da bi realan kompromis bio da se postavi par onih portabl wc-a u ćošak (a potrebni su i drugima, ne samo ljudima u porti), kao i da se stave veće kante za smeće. Petkom i subotom uveče su kante koje postoje jednostavno prepunjene.
  • 02.09.2014 07:41
    resenje je veoma lako! u skladu sa zakonima EU i SAD, Kanade, Australije... treba uvesti zakon o zabrani pijenja alkohola na javnom mestu, van ugostiteljskih objekata, pa da vidis...
    U Kanadi, ako pijes pivo na javnom mestu, sledi teska novcana kazna, i ako je ne platis, ne mozes obnoviti vozačku dozvolu, pasos... Pa ti vidi! Samo prekopirati zakone onih koji nas uce demokratiji, i da vidis kako treba!
  • nevera

    02.09.2014 07:41
    bogougodni panduri
    Ma genijalni su drugovi organi sa tom pričom o bogohuljenju. Treba da se objasni ekipi da tu neki ljudi žive, i da nije prijatno kada ti pod prozorom neko cuga, priča, piša, puši gandžu i sl. A ako ne može fino, skupite se stanari i gosn. župnik pa dignite kapije na ulazima u portu, zaključavajte posle 10 ili 12 uveče i doviđenja, meni ne bi smetalo, a živim u centru.
  • Novosađanin

    02.09.2014 07:34
    Eh
    Aj sto piju, pušu, galame i piške.... al što sedu na ladan beton, to ne mogu da razumem :)
  • Telepčan

    02.09.2014 07:32
    Za početak postaviti više korpi za smeće i možda po koji WC. Verujem da bi to smanjilo količinu smeća po ulici, a i mokrenje po zidovima.
  • Sale NS

    02.09.2014 07:31
    Centarska deponija !
    Mnogi veliki gradovi imaju slične trgove, veće ili manje, koji su značajni zbog nečega ili su kao npr. Piazza Navona u Rimu stecište umetnika. Taj trg je mnogo veći ali je kao i naša Porta okružen brojnim restoranima kafeima i sl. Međutim, tamo je čisto, vlada red i mir, a noću je TIŠINA !!! Znači, vlast je postavia zakone i pravila koja funkcionišu, očigledno bez "burazerskog" modela koi ovde postoji! Tamo nema evakuacije stanoviništva kao iz Laze Telečkog u NS, nema đubreta i noćnih bahanalija kao na našoj centarskoj deponiji u Katoličkoj porti.
  • Smorena-od-svega-i-svacega

    02.09.2014 07:29
    Ista prica kao i pre 35 godina... :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna